Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

piątek, 19 czerwca 2009




16:20 ponowne zgłoszenie - tym razem z Art. 47 Pkt.2 co by nie było wątpliwości.
19:00 Dyżurny z 986 wyjaśnił iż, załogi jeszcze nie było, a poprzednie zgłoszenie z "nieprawidłowym" oznakowaniem dotyczyło chodnika wyłączonego z ruchu pieszych.
Brawo!
100-200 metrów dalej jest budowa. Są chodniki wyłączone z ruchu, ale po drugiej stronie :)
Kiedy zapytałem czy informacja o zgłoszeniu z art. 47 pkt. 2 znalazła się w opisie zgłoszenia, usłyszałem:
- Czyli powyżej 2,5 tony? - zapytał Dyżurny.
- no tak - odpowiedziałem
- a Transit ma powyżej 2,5 tony?
- no... nieważne - ja na to
- wyślemy ponownie załogę - usłyszałem w odpowiedzi

Czekamy
20.06.2009 - informacja z 986 - "Błędne oznakowanie - znaki wykluczają się - przekazano do rejonowego".
I pytanie - jak art. 47 pkt. 2 ma się do oznakowania B-36 oraz D-40 i B1?
Są niesamowici.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz