Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

poniedziałek, 27 lipca 2009

WE3176G - na chodniku, B36 i DdR ...

18:50 Róg ul. Fiedorfa i ul. Abrahama
Wielka ciężarówka na chodniku, B36, ciągu pieszo-rowerowym i przystanku - co więcej trzeba by dostać mandat?
Proste:
- szybkiej i skutecznej interwencji Straży Miejskiej podczas patrolu lub po otrzymaniu zgłoszenia
A kto ma zgłaszać?
- Każdy mieszkaniec Warszawy który chce się wykazać się obywatelską postawą lub po prostu wkurza go takie chamstwo.

19:53 Wg. informacji z 986 żadna załoga jeszcze nie interweniowała.
20:15 Podjechałem na miejsce zgłoszenia - niestety (?!) burak z dostawczaka już odjechał. Telefonicznie odwołałem zgłoszenie

ps. przepraszam za jakość zdjęć - jak zawsze robione z komórki

3 komentarze:

  1. Z tymi interwencjami po telefonach od mieszkańców to bywa różnie, albo SM nie ma dostępnego patrolu, albo stara się zniechęcić zgłaszających. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo ja nie dzwonię, tylko wysyłam mailem. Plusem jest skuteczność, a minus taki, że wczoraj byłem na SM podpisywać hurtowo protokoły jako świadek :) co oczywiście zabiera czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w Wwie nie można nic zgłaszać mailem.
    Przyjmują zgłoszenia (*donosy* :) ) ze zdjęciami tylko osobiście.
    Szczegóły masz tutaj:
    http://www.zm.org.pl/?a=miedzyparkowa-095
    dodam ten tekst do listy linków.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie na podanej stronie znalazłem informacje jak ma wyglądać mail do Straży Miejskiej :) U nas maile odbierają, czytają & wszczynają postępowanie wyjaśniające.

    OdpowiedzUsuń