Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

wtorek, 15 września 2009

Na B-36 i T-24



A było tu tak ładnie, odkąd SM rozpoczęła cykliczne odholowywanie.
Jak widać jeszcze nie wszyscy znają znak B-36 z tabliczką T-24.

O godz. 13:45 pojazd został odholowany.

6 komentarzy:

  1. Wstawiając zdjęcia z widocznymi numerami rejestracyjnymi popełniasz przestępstwo i oczywiście nie omieszkam złożyć na ciebie donosu :P A tak poza tym jesteś donosicielem, kapusiem, ormowcem, zomowcem, ubekiem, esbekiem, esesmanem, itp.. Niestety jesteś zbyt tępy, żeby postawić się w sytuacji tych ludzi. To właśnie przez takiego gestapowca jak ty wczoraj odholowano mi auto z ulicy postępu. Temat tej ulicy już pomijam, bo poprostu zostałem złapany w pułapkę, jak większość tam parkujących. Gdybyś wiedział, co kieruje takimi ludźmi odpuściłbyś sobie donoszenie. Ja mam dwutygodniowe dziecko i jeżdżę do pracy samochodem, żeby dojazd zajął mi 30 minut (tyle jadę z ząbek trasą siekierkowską). Komunikacją miejską jadę 2 godziny. Więc jeśli jadę na 5 godzin do pracy, to prawie drugie tyle zajmuje mi dojazd. Więc tłumaczenie "nie ma miejsc na parkowanie, jedź tramwajem", to prymitywne uogólnianie. Jeśli nie masz noworodka, to nie zrozumiesz... Życzę ci, żebyś kiedyś zrozumiał... Jestem inżynierem po najbardziej prestiżowym kierunku i uczelni warszawskiej, ale z powodu kryzysu rozpocząłem pracę na infolinii za 800 zł miesięcznie. Przez takich jak ty, w tym miesiącu wyjdę na duży minus, bo koszt odebrania auta, to 400 zł + mandat.

    Jesteś dla mnie zerem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też wielką nadzieję, że kiedyś, kiedyś, gdy będziesz wiózł umierającą matkę do szpitala i zaparkujesz na szybko byle gdzie, ktoś z ludzi, których namawiasz do kapowania zakapuje na ciebie i odholują twój samochód. Jestem pewien, że wtedy skończy się twoja propaganda i staniesz po mojej stronie.
    Ale teraz zapewne niczego nie zrozumiesz, powiesz, że zawsze w 100% przestrzegasz przepisów.
    Żal mi ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram Cie. Tego SS mogliby rostrzelac z cala reszta samozwanczych sprawiedliwosci na pobliskim placu a raczej w parku, bo na plac nie zasluguja. Jak dorwe kiedys takiego faceta to w sadze mu tam gdzie slonce niedochodzi jego sprzet i naloze mu gacie na glowe, a foto wysle do SM za obnazanie w miejscach publicznych

    OdpowiedzUsuń
  4. płacić osiołki płacić nieuki jak parkować nie umiecie hehehhehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdemu bałwanie się może przydarzyć w pośpiechu lub z innej przyczyny! Życzę tobie kiedyś takiej sytuacji skoro naśmiewasz się z takich ludzi, a w tedy zobaczysz ile to kosztuje Bałwanie!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Inwalidę na wózku odholowała SM z takiego miejsca. Życzę Komendantowi SM by przesiadł się na wózek inwalidzki. I do końca życia z niego korzystał.

    OdpowiedzUsuń