Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

środa, 28 kwietnia 2010

Odpowiedź na pismo dot. Umińskiego

W odpowiedzi na wniosek dotyczący zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, na pasach prowadzących do szkoły przy ul. Umińskiego, otrzymałem odpowiedź w której uprzejmie poinformowano mnie o kilku faktach, o których nie wiedząc mogłem mieć złudne przekonanie iż 18 metrów to odległość NIE wystarczająca do zatrzymania pojazdu,
no bo przecież (o ja głupi nie wiedziałem!):
- Prędkość maksymalna w mieście w strefie obowiązywania znaku B-43, to 50km/h.
Zgadza się co do joty, ni mniej ni więcej.
- Znak B-36 jest powszechnie znany i pomimo braku tabliczki T-24 informującej o bezwarunkowym odholowaniu, 98% warszawskich kierowców stosuje się do oznakowania pionowego dotyczącego zatrzymywania się i postoju.
Całe szczęście, urzędnicy czuwają bym nie ostał się w mej ciemnocie.
Od teraz jest tam bezpiecznie!

1 komentarz:

  1. Zwłaszcza urzeka mnie postawa, że uspokojenie ruchu służy pokazaniu, że coś się robi *po* wypadku, a nie aby mu zapobiec.

    OdpowiedzUsuń