Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

wtorek, 18 maja 2010

Tutaj już się nie parkuje!


Zakończono budowę nowej kamienicy (?!) przy ul. Górskiego.
Niestety nie wszyscy są w stanie dostrzec, że oznakowanie poziome wróciło do stanu z przed budowy i ulica jest znów dwukierunkowa.

To Mitsubishi stoi to co najmniej od wczoraj. Wczoraj wracając z przedszkola, zatrzymałem się przy patrolu Policji rozmawiającym z kierowcą i zapytałem się czy są z drogówki.
- Nieważne a o co chodzi? - odpowiedzieli
- na Górskiego róg Szpitalnej/Placu Powstańców parkuje samochód, który ogranicza widoczność na skrzyżowaniu, zmusza do jazdy pod prąd i przekraczania podwójnej ciągłej - odpowiedziałem
- tak wiemy - odpowiedzieli Policjanci.

Dziś rano (08:13) gdy tam dotarłem zobaczyłem to samo auto, w tym samym miejscu.
Poprosiłem o interwencję Straż Miejską Miasta Stołecznego Warszawy.

Gdy zadzwoniłem do SM około godziny 16:10, chcąc poznać wynik interwencji, okazało się że w ciągu 8 godzin (!!!) żadna załoga nie podjęła interwencji.
Eskalowałem sprawę, wcześniej upewniając się że ktoś tam jeszcze parkuje.

Rezultat - później.

Stan z godziny 18:17: Rejonowy SM nie wyznaczył załogi do realizacji interwencji. Odwołano zgłoszenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz