Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

wtorek, 13 lipca 2010

Bez identyfikatora na miejscu dla inwalidów

Kiedy ja byczyłem się na plaży Leon nie próżnował:

To była noc jak co noc ;) Po zasłużonym piwku w pubie, wracając do domu rutynowo sprawdziłem czy jakiś socjopata nie zaległ na miejscu dla inwalidów. Zaległ. Telefon, 986, zgłoszenie. Coś mnie tylko tknęło i powiedziałem sobie, że poczekam do drugiej trzydzieści. Straż była o drugiej piętnaście! Dziesięć minut! Chłopaki poszli na rekord :) Szkoda tylko, że obsługa samochodu zajęła im minut 15. Nie wiem czemu tak długo ale czas reakcji zasługuje na zdecydowaną pochwałę. A jak już wetknęli wezwanie i pojechali podszedłem do samochodu pstryknąć foty. Pstrykam a tu z vana wyskoczył niewysoki cudzoziemiec o skośnych oczach - był tam cały czas podczas obsługiwania przez SM ale dobrze zakamuflowany - też go nie widziałem mimo, że zanim popełnię doniesienie sprawdzam czy kierowca nie umieścił identyfikatora w jakimś dziwnym miejscu.

Data: 13 lipca 2010
Adres: Warszawa, Marszałkowska róg Nowogrodzkiej
Godzina zgłoszenia: 02:05
Czas reakcji: 10 minut!!!

Efekt: wystawiono wezwanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz