Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

wtorek, 12 października 2010

"Przywiozłem styropian. Co innego, gdybym woził beton"

PD opowiedział nam o swoim zgłoszeniu:

Miejsce: Puławska róg ul. Wojciecha Żywnego
Data: 12/10/2010
Zgłaszający: PD
Treść: Parkowanie ciężarówki z przyczepą na dr. dla rowerów
Godzina zgłoszenia: 11:16, nr. zgł. 2130254
Rezultat: godz. 14:40 "załoga właśnie jedzie na miejsce". Poleciłem
odwołać zgłoszenie, reakcja po 3,5h mija się z celem.
Co prawda kierowca, trzeba przyznać, dość kulturalnie pytał czy zgłosiłem do jakichś służb, i jaki jest problem.
Wyjaśniłem, że asfalt ddr jest delikatny, i po wjeździe ciężkiego pojazdu będzie zniszczony, pozostaną koleiny i nierówności.
Pan kierowca bardzo nie chciał żebym sfotografował tylną tablicę rejestracyjną, poza tym wyjaśnił mi że pojazd jest lekki, bo,  cytuję "Przywiozłem styropian. Co innego, gdybym woził beton".
pozdrowienia!

--
PD

5 komentarzy:

  1. Ale ku..asina ... Dobrze, że go uchwyciliście!

    "Przywiozłem styropian. Co innego, gdybym woził beton".

    Styropian to on ma w głowie.

    Dobra akcja, popieram szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  2. A przednią tablicę pozwalał fotografować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wtedy jeszcze go nie było na miejscu. Co ciekawe, tylna tablica (łódzka) była inna, niż przednia (warszawska).

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się nie dziwię - gdzie miał stanąć skoro jak zablokuje pas jezdni to też mu zrobisz zdjęcie albo zaraz go wytrąbią ??
    Człowieku - pomyśl czasem i Ty a nie robisz z siebie samozwańczego bohatera ..

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonim
    W tym miejscu są 3 pasy Puławskiej. Trąbić by trąbili, ale stać by mógł - ma do tego pełne prawo, ba, obowiązek tam właśnie. Za chodnik i ten cieńki kawałek asfaltu pod DDR płaciliśmy my wszyscy z podatków jakieś 2-3 lata temu, kiedy chcesz płacić za remont?

    OdpowiedzUsuń