Warszawski Blog Parkingowy

Na tym blogu umieszczał będę zdjęcia aut parkujących niezgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym.
Każdy wpis zostanie opisany nr rejestracyjnym oraz opisem wykroczenia które kierowca w moim mniemaniu popełnił.
Każdy wpis na blogu to jedno telefoniczne zgłoszenie w Straży Miejskiej Miasta Stołecznego Warszawa
Po zakończeniu interwencji wpisy będą aktualizowane o informacje o jej wyniku.
Umieszczenie zdjęcia i postu na blogu nie jest tożsame z popełnieniem wykroczenia, o tym decyduje uprawiony funkcjonariusz lub Sąd Grodzki.

Zachęcam do szczegółowego zapoznania się z PoRD i kontaktów z telecentrum Warszawskiej SM pod numerem (+4822) 986
Uwolnijmy chodniki od nielegalnie parkujących!

sobota, 18 grudnia 2010

Jakże byłem naiwny!




W poprzednim poście optymistycznie informowałem odśnieżeniu chodnika wzdłuż Trasy Siekierkowskiej. Jakże byłem naiwny!
Odśnieżony ręcznie, był odcinek pomiędzy ul. Bora a wjazdem na most Siekierkowski.

Na moście odsnieżono jak co roku część chodnika, zaczynając od połowy wschodniej rampy wjazdowej, na jej odpowiedniku po drugiej stronie rzeki kończąc. Granicą jak zwykle przebiega pomiędzy konicem betonowej konstrukcji mostu a początek kostki.



Na dole, pomiędzy Wałem Zawadowskim a kościołem przy ul. Gościniec śnieg nieruszony od początku zimy.
Dalej "niby-lepiej" a w rzeczywistości, jeszcze trudniej. Pług traktora zostawił miejscami warstwy śniegu do 20 cm. I tak dalej aż do Czerniakowskiej.

Wymęczony, zawróciłem by do domu dotrzeć górą, razem z samochodami jadącymi od 80 km/h wzwyż.


Dla porównania, relacja z Kopenhagi: http://www.copenhagenize.com/2010/12/snowploughs-clearing-bike-lanes.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz